Thursday, August 27, 2009

...ketika bosan..inilah hasilnye!...

1. Bekas kekasih saya adalah
seorg yg menyakitkn hati..adekah??ye!!no komen~~


2. Saya sedang mendengar :
housemate bc makthurat..~~=)


3. Mungkin saya patut :
mndi sbb blik2 klinik terus melekat kt tenet..astagfirullahalazimm!!

4. Saya suka :
makan..tido..memekak..adeyh..byk sgt..!

5. Sahabat-sahabat baik saya :
mestilah sengal2 ubi..wakakaka...

6. Saya tak paham :
klo org ckap bhse yg aku xfhm..haishh..ntah2 ngah mengumpat aku sebenrnye~~


7. Saya kehilangan :
berat bdn sbb pose..(kowg rse leyh pcaye ke??)

8. Ramai yang berkata :
aku kuat tdo!!mmg tdk dpt d nafikn sekali..!

9. Makna nama saya :
fortunate..smoga kehidupan aku pown cmtu..aminnn..


10. Cinta itu adalah :
ejaan C.I.N.T.A...aku kompom ejaan aku ni btul..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
curi2 mkn tym pose ni..maybe..~~

12. Saya akan cuba :
aku nk cuba ape??hmm..tak terpikir lg setakat ni...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
ni soalan tatabahasa ke..mkne cinta la..selamenye la..cr dlm kamus sndri..!

14. Telefon bimbit saya :
ade angke,screen,speaker..bnda yg ade kt nset org len gak..antena??!

15. Bila saya terjaga dari tidur :
mesti rs nk tdo blik..tp biasenye mmg tdo blik pon...

16. Saya paling meluat apabila :
org ego..xleyh tgok org lebey sket..ntah pape!

17. Pesta/Parti adalah :
bnda yg wat aku hepi sbb dpt mkn byk..yuhuuuu..~~

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kembeng biri2..taik bulat2..hak3..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
bby kot..mesti sume nk dukung aku..lalala..

20. Hari ini :
hari khamis..ade hari len ke hri ni??

21. Malam ini saya akan :
aku xmerancang lg..study??akn d pertimbangkn...

22. Esok pula saya akan :
pi amik lesen moto..!!

23. Saya betul-betul inginkan :
waktu buka..lapar!!

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
adeyh..apsal tdung sush nk elok pg ni!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
xde mkneye bg aku sbb ngah pokai!


26. Makanan Barat atau Jepun :
both sdap..yum2..shushi....wasabe?

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang sbb nk mkn..glap..tdo sedap tuh!

28. Makanan segera adalah :
soft diet..wakakaka..(ayt mr.zaidi)

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
selamat2..(ayt pade pian sbb dia wish aku slmt buke pose..pian!!aku da promote nme ko neyh!)

30. Siapa yang anda mahu Tag?
sape2 yg ske nk jwb...

4 comments:

strawhatLuffy

wahahaha..name sudah naik..ding!! ding!!

ayai

wahahaha..xkn ding..ding..jek..
kfc a..ape barang setakat ding..ding..**

strawhatLuffy

kfc? kelantan fried chicken..ade je, dkt je ngan umah..hoho

ayai

cettt..setakat klntan fried chicken..aku p0wn leyh msak sndri maaa...~~

Post a Comment