Saturday, August 29, 2009

.:ayam g0reng,kuih akok!:.

*skill menggoreng aym!!*

ni citer basi smlm..aku ingat nk tulis kat blog mlm td..tp ternyata katil aku lg menarik dr laptop aku..wahahahahaha..~~(p0se xleyh ktawe byk2..)

smlm la..kwsn perumahan aku ni wat mjlis buke p0se besar2an..seap anta surat jmput dtg tlong msak-memasak..klo aku kat uma sndri kompom mak aku jek yg dtg..aku menyorokkn dri kerana msih ank dara sunti..(xel0k kuar2 tayang muke!!.....alasan!!hehehe...)

kt surat tu tulis 2.30ptg...tp aku ngn housemate aku semangkit a..dtg kul 3..wakakaka..kunun malu nk jmpe jran d tmbah skil masak msih d tahap pringkat pembelajaran!..duk dtg tibe2 makcik tu teriak.."aih..mokcik dr lpas subuh kat sni dik oi..tgu org xdtg2..!!"..aiyak!!amik ko..dtg2 sebijik da kene perli..(xpela mkcik..di akui kami slah..tp surat itu.....~~xpela..sian..buln p0se ni..kene hormat org tua..)..=)

kami ngn muke semeeh thap aym bertelo 10..terhegeh2 hulurkan bantuan segera..(999)..bajet cover malu a..seb bek mkcik tu cool2 belaka..last2 naye kene dera goreng aym 1 besen..(xpe mkcik,setakat goreng aym..kacang!LOL)

tu msih citer pasal 'rewang' tuh..ni aku nk citer psal nk buke p0se plak..dlm tentatif kul 6.30 ade ceramah..lpas2 da seap msk blik uma slin bju kurung sopan santun g dga ceramah..bkn ceramahla..kire cm tazkirah pendek dr ustaz..(lupe plak nmenye..)..kih2..org len dga tazkirah aku ngn housemate aku duk terangguk2...(tido d khalayak ramai!!astagfirullahalazim..)..tp siyes..mmg ngntuk thap ape..bukak mate nmpak kabur2 jek..bek ttup..harap2 buke nmpak clear sket..wakakakaka..xsenunuh...

yg kitorg sgar tym..azan...buka!!...mari2..lari..aku rebut kuih akok dlu..kuih ni aku pown xtau ingredient dia..tp yg pasti..sedap mcm roti gardenia..hahahaha..kompom sedap..

aiseh..lum smpat aku habes citer da ade halangan..psal kuih ak0k ni kowg google jela..aku yakin kompom ade...!!citer yg x habes...ch0w dlu...

2 comments:

strawhatLuffy

haha.. aku hanya mampu ketawa...

ayai

pian..ko ni mesti xde keje len kn..mcm free jek aku tgok ko ni..

Post a Comment