Friday, August 14, 2009

..aKu si bUdAk jAhAt!!...

Hari ni hari jumaat..ade kene mengena ke ngn citer aku ni??..hak3..bantai...
actually aku jd bdak jaat ari ni...aku xpenah sejahat ini sebelum ini..wahahaha..cett p0dah..xde a..merepak jek aku..pg td a..aku da jnji ngn ckgu tmpat sk0l memndu aku dlu nk dtg wat lsen moto..cikgu tu pown suhla aku dtg kul 9pg..9pg...hmm..tdak terlalu awl kn??tp ntah nape beng0ngnye aku ari ni sbb aku terbgun lmbat...jam aku thap nk mncecah angke 9..da la skol aku tu ja0..aku ingt ckgu kate.."kalo awk dtg lmbat..awk tertinggal bengkel..so awk kene dtg es0k.."..owhh..tdak..aku memerlukan lesen L scepat mungkin utk bergelar pemndu berkhemah n halal d jln raye...make..pg td aku merempit dgn slaju yg mungkin dan bertekad utk melanggar 2 o 3 lmpu isyarat merah..(sengal gak ari ni..sume merah tym aku smpai..)..n kelakuan itu mmg d sengajakn..haishhhh...~~maaf pak jpj...keadaan memakse...
aku smpai2 terlmbat 5 mnit ++..aku ckap ngn ckgu.."wah..jln jem ek ckgu"..(bohong sunat)..cpat2 aku bg ic n byar duet..ckgu aku pown tnye.."nek kete ke??"..aku pown mnjwb ngn jujur n s0pan sntun.."hehehe..sy nek moto ckgu..cpat sket..klo nek kete kompom lmbat..jem..nek moto dpat selit2 g depan.."..ckgu aku gelak2..lum dpt lesen da wat jhat..berkat x??
so..kesimpulannye hari ni..aku byk wat jaat..aku terpkse..ter..bkn sengaje..=(..tp aku tau msti ckgu aku dpt tngkap punye aku ngokngek2 tuh..wahahaha...
hari ni aku da dpt lsen L..kire da halal da aku d jln rye..cume sunyi xde sape yg leyh nek ngn aku..wakakaka...wuteve..yg pnting aku lega da dpt lesen..walaupon x P lg..kire leyh gakla merempit ngn selamat..amin...~~

0 comments:

Post a Comment