Thursday, August 13, 2009

...bEsDaY pREsEnt...

harteku kini....



kembarnye..black n white..


ari ni 13/8/2009,khamis..n ari ni gak besday mak aku..'SELAMAT ULANG TAHUN MAK'..pg td aku kol mak aku..terase sgt2 epi..aku rndu sgt nk blik uma..tp nk wat cmne..byk keje lg yg aku kene settle kat sni..huhuhu..


mgu lpas plak 6/8/2009..besday aku..taun ni gak aku duk luar..adik2 1st year duk dlm..so..tuk ke kuliah aku kne ader transport..d pendekkn citer..parents aku bg duit tuk beli motor..n motor tu mak aku kte sempena besday aku..sgt2 terharu..harta yg sgt bermakne tym aku blaja ni..seap beli moto klntan lg..mmg kenangan giler..sbgai bukti aku pnah berada d bumi klantan..chewah....


tp ader gak masalhnye skang..aku terpakse merempit scare haram sbb aku xde lesen moto..mmg sengal..dlu aku amik lesen kete jek..sbb aku ingt aku xkn merempit..tp hakikatnye..kini terpakse..so skang..aku dlm proses amik lesen moto..sengsara idup aku...kerana terpkse mnjadi pembonceng moto yg haram...aicecece..ayt bek kunun...


lg stu..moto aku tdk keseoragn..dia mempunyai tman bek..hak3..DBM3259 + DBM2416..semoga mereka sentiase bersama..amin..~~


utk mak n abah aku..terima ksih yg tdak terhingga..aku syg mereka..!!

0 comments:

Post a Comment