Thursday, August 20, 2009

...ape ade ngn kehenseman itu??...


hensem..hensem..haishhh..hensem ke??..ni cite pasal ptg td la..aku kol pesakit aku tuk dtg wat treatment..aku tgok umo 23..aduh...laki2 plak tu..aku tension klo dpt pesakit laki2 ni..byk songeh sket..tp nk wat cmne..da termasuk dlm list pesakit aku..nk xnk terpakse la treat gak..

di pendekkn cite kul 2 tu dia kol...
dia : hello..sy da kt usm..nk tgu ktne ni?
aku : awk g klinik gg,sy tgu kat kaunter pndaftaran..sy pkai tdung ungu..
dia : ok2...

aku pon duk la mnunggu dia..tp mse 2 kaunter x bkak lg nk daftar..dia dtg trus g kat aku sbb aku sorg je kat situ pkai tdung ungu..ishh..kaunter xbukak lg..nk xnk aku terpkse amik history kt situ..ms tu la bdk2 sengal len kua n tgu ptient dowg smbil mnjeling2 ke arah kmi..why??siap ade lalu sebelh n tnye..'eh..patient ko ke??'..arghhhhhh..mengapa kamu sume??aku yg malu sengal...~~

da seap2..da dftar sume..aku bw patient g chair..then..aku wat la prosedure tuk gg dia..tung..tang..tung..tang..seap da!!!aku discharge dia bg blik..

then..mse tgah kmas2 chair..masing2 menerpa.."wah...patient ko"...
kt tmpat seal instrument.."ayai..wah..untung ko...".
ade lg tuh.."patient u....~~"..
nk lgi.."weh..ko panggil lg x patient tu dtg...?"..
aku saje nk bakar.."aah..dia tnye aku bile nk panggil dia lg..lg cpat lg bgus.."..wahahahaha...

apsal la dowg ni concern giler psal patient aku neyh..sblom ni xde pown..sbbnye..yg kali ni..extra ensem sket..tp peduli hape aku..ensem x ensem..yg penting..requirement aku ckup...enough..!!wahai mkcik2 sekalian..lupe ke etika di klinik.."no relationship between doctor n patient pliss!!"..hahahahaha..ch0w..~

0 comments:

Post a Comment