Sunday, October 18, 2009

...upSsS..iM s0Rry...

firstly..aku mntak ampun mntak maap dlula pd pminat2 aril af7..h0h0..bukan pe..mungkin kritikan ini akn mengguris ati kalian..=)


Menatap matamu-aril af7

Sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti



Andaikan/andainya kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu


Kuingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Kuingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu
Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun




korg agk2 pnah dga x lgu ni..0wh2..jwab dlm ati suda..aku bkn pe..1st time aku dga lgu ni..1st impression aku..



apsal sore mamat ni layu giler..bunga2 siot..




well...mse tu aku xtau lg sape nyanyi lgu tu..kedua kali..dan smpai keberape kali ntah..aku still xtau sape yg nyanyi..last2..lpas aku tau tau penyanyi terbabit..

what??aril..??!hahahaha....~~



mamat ni kat af leyh tahan kerek a..tahap 't0p',skali da jd artis..lgu bunga2..aiseh..spoil tol..



oho..tau aku xlayak kritik cm adlin tuh..tp aku sure..adlin aman ramli dga pown..taik telinga mengalir kuar..



so sadd..~~

0 comments:

Post a Comment