Sunday, October 11, 2009

...kaRiMu..kaRiku jUa...~~

*watak2 yg terlibat dlm menjayakn drama ini*

*byk sunggoh aym dlm kari dia.. *


ishkk..ishkk..ni cerita yg ckup memalukan kaum sejagat..kuang2...


aku kah yg bersalah??cm xnk mengaku..but..aku admit gak..mmg aku yg bersalah..bkn bersalah jek..malu tahap cipan masuk l0ngkang..aiyo0o0...!


satu pg ni aku cm ade mo0d yg berk0bar2 nk breakfast..slalu x p0wn..saje rindu nk pekena roti canai..ha3..mengidam k0t..so g la cafe..cm biasela,klo nk beli r0ti canai kompom kne beratur pnjg2 tp hari tu cm luck sket..ade 2 jejaka jek..bereh..k0mpom dpat mkn cpt ni..aku pown orderla roti telo ngn roti k0song...bdk2 len order 1, aku jek mlmpau oder 2..perot tong btul...


tunggu punye tunggu..msak da roti tu..pkcik roti ckp.."dik..bg doktor dlu la deh.."..si jejaka berdua tu pon.."ok2..xpe2,doktor amik dlu"..pe lg..org da bg lesen..aku ngn mem2 aku berdesup..amik weyh..jgn tgu..keh2..ms nk amik kuah, sume dok tuju kat kcang dal..aku tgok2 smbal xde..x aummm a..aku pon decide nk amik kari..tym nk bukak bkas kari..(eeh..ade kari yg seap tuang..)..aku ngn slumber amik jek..(bajet pkcik tu mmg da serve a...)


kt meja mkn...
zack : apsal kari ko byk aym..aku ceduk2 td xde aym pown...tu aku amik dal..
ayai : emm..ntah..aku amik jek kt ats meja tu..pkcik tu da seap tuangkn..
zack : korok hang..tu kari budak laki2 tu a...
ayai : huh??!!(muke mmg suspen giler)..siyes ke aku amik kari budak tu??
zack : iyela..dowg da seap2 tuang td...
ayai : mane bdk tu??(mse tu aku da mkn half da...)
zack : sbelah meja kite..
ayai : wokeh..aku pndang kanan sket..malu siot..ptut dia jeling2...
mereka ketawa berdekah2..kuang aja k0wg..aku bkn tau...


mmg spnjg aku mkn tu aku hadap kanan sket..cm hape a..mkn cm tersekat kt ker0ngkong..mane x nye..amik kari org upenye..dlm hati da malu giler ni..nk mntak maaf ke xnk ek...uhuk2..malunyeee....


then mse nk bsuh tgn aku bertembung ngn sowg diantara berdua tu...
ayai : awk..td tu kari awk ea??s0ri ea..ingt pkcik tu da serve kn...
budak tu : hahahahahaha..xpe2..sy x kisah...


abes episod tu..ape aku yg aku malu tuh..smpat plak dia gelakkn aku dpan2..kot iye pon ketawe blakang2 la bang oiii...adeyh.....tu la..moral of this story.."sblum amik,pndang kiri kanan dlu..xde org bru kebas..."=)

0 comments:

Post a Comment