Saturday, October 24, 2009

...api..api...!!...

waaa..cemasnye aku.. 0rg jerit api!!api..!!hampeh..latihan kebakaran je p0wn..

actually,spjg 4 taun aku duk bermastautin kt sni..tiap2 taun ade latihan kebaran.yg aku hangin,tym 0rg ngah sbuk2 wat 'keje',tym tula nk matikn lampu..cessss....xbermaruah..

ngee..cm biase,tabiat aku duk lpak rmai2 ngn mem aku dlm stu bilik..kunci..tid0..hahaha..ade aku kisah ngn attendence..ckap blik uma suda...

but..blik aku ader bdk2 1st year..mse kejadian berlaku aku ngah bertapak kt blik mem aku wat 'keje'..suddenly lampu mati..aiseh..mem2 len dtg trut melepak..yg bgusnye,bile lmpu da bukak aku nk la balik bilik..smpai bilik adk2 blik aku tanye pnuh kerisauan dgn khilangan aku..kih2...

pesan aku sbgai seni0r yg begitu tdak bley d c0nt0hi..'lpak blik mem td..xpnah trun p0wn tym fire drill ni..xyahla ikut sgt'..d0wg jwb..'ooo..len kali xnk trun gak la..'..upss...xkn aku nk tarik blik ayt aku kn..s0..aku just..angguk..heeee....~~ 

astagfirullahalazim...

0 comments:

Post a Comment