Thursday, April 30, 2009

.:mari bercanda...~~:.

yeah...kini aku membuang mase lg..xpela..kire halal la tuh..elektif projek aku xseap lg..ntah bile zaman nk seapla tu..aku pown xtau...skang ni aku ngah bz uruskan aku nye permohonan penempatan kt asrama..warghhh...tension aku.ntah apsal plak x dpat.!!nk kte aku musnahkan harte asrama xla plak..aku kn bdk baek!!!!~~~
aku mlepak kt cc neyh..ader plak bdk bajet duk sbelah aku..aiseh..klo leyh nk tukar tmpat jek..wahai manusia..syuh2..aku xtenteram..aiyaa...~~
biarkanla bdk ni..aku tension2 pown dia bkn tau..tp yg pnting syampoo dia wangi..seb bek..klo busuk da lme aku blah da..wakakaka..jaatnye aku ni..haishhh..ampunkan dose ank mak ni...
sebenarnye aku duk merepek jek..aku xtau nk watpe da..aku rndu kwn2 aku..windu...windu cgt...
aku ni sbenarnye riso jd gmuk duk uma..mane x nye..aku mkn tido..mkn tdo..ckup bulan mmg aku leyh jd papa yokies daaa...aish...tp aku insf gak a tgok the biggest loser tu..bdn xyah ckap..mntap..tp at least aku wat sket exercise kt uma..huuu..=)
ok da..rsenye da abes da aku nk merepek ni..sje buang mse..ayai..!!!jgn jadi si budak gemuk!!

1 comments:

♥FitzDella♥

hehe..
xdnye u jd gemok la!
leh diet!
hoho..

Post a Comment