Friday, April 10, 2009

::2nD dEsTiNaTiOn..Kb MaLL + WaKaF ChE yEh ::

wira2 negara..uhukks...


terserlah kabajetat ketereran..z,aini n paan..


ms ni aku ngah aim step..eley..

ms dinner kat sun two..watak utame..own n paan..


lip lap..cm pokok krismas kn..

yg bju merah tu knape??aishhh~~


lokasi :kb mall

ok..smbung..dr bandar kb trus g kb mall..mse tu da ptg gak aa..msuk asar da..kitorg solat kt kb mall trus g men bowling..hahaha..aku sudah jngkekn pasti huru hara..~~

kitowg men 7 owg..group aku,ownechan fana ngn ama..berlwn ngn group zack,aini n paan..meyh aku glak dlu..kah3..thap sengal2 seyh mreka ni..aku plg xtahan klo ader peristiwa menggelikn sanubari n ketiak wangiku ini..lalalala..

group aku ader 'pembaling' bola bowling pling terhebat..sape lg klo bkn ownechan..hahahaha..plg sempoi a balingan bola own..tahap bunyi kebabomm..sume jiran2 tgok..tp siyes..kami ttp menten kool..byk gak a cite2 klaka men bowling ni..tu blum tahap ternganga tgok abg sbelah men..thap bola mntap cm bom atom..tp..kite pompuan..sopan2 suda..kang terer sgt abg tu pown malu nk duk sblah group kite..

fana awl2 da strike..da mlmpau a tu..blum pape da tunjuk terer..kcik2 jgn d sangke x hebat..sbenarnye aku mls nk ckp lebey sgt..wat aku tergelak bsar je..aku rs plg pntg idola kite own..pakej lengkap tuh..sume gye dr dia..xsape mmpu tiru..syabas own..kuatkn usaha..hak3..aku pown wonder..dr mane la own blaja..sgt wat org len terpesona ngn stylenye..~~aicecece..

so..dlm pape pown..congrats kpd aku n paan..msing2 mngekalkn juara tahunan..well..well..wess..lol..harry potter said 'learn from mistake'..wakakakaka...upsss..'akak' terlebey suda...

da a..pnat ckp psal ni..sampai pg esok pown x abes..so..kitowg kt kb mall smpai mlm..pastu chow g mkn kt sun two..own lg jd watak utame..kali ni pair ngn paan..order tomyam mkn 2 org,tp bile mknn smpai thap tuk mkn sowg pastu hrge mhl..tula..aku ckp beli sowg2 xmao..haishhh..kn da dgo kowg membebel jek..bingit seyh..thap taik tinge bley cae..seb bek aku freeze kn gak..x a meleley..xsnunut..~

hmm...lpas mkn..g solat pastu kitorg trus g wakaf che yeh..ms tu ala2 da kul 1030 gak a..pnat mmg pnat tp nk wat cmne..kate shopping ala2 bengkak kaki..standard a tu...

lokasi : wakaf che yeh

haaa..misi aku kt sni nk cri kain bju kurung..semangkit gak a aku cri..seb bek dpat yg murah..kire complete a hajat aku nk shopping ni..lalalala..plg best mkn es kem potong tuh..ala2 jakun tahap ape..sgt pelik aku tgok es kem tu..tp mmg masyuk..kitowg kt sni x lme sbb msg2 da x larat..aku pown mls nk cite pnjg..kul 12am kitowng blik ngn muke mcm tempe..penat seyh..tp aku sgt enjoy...

masyuk aaa..mantap..!!besh...~~

0 comments:

Post a Comment