Wednesday, March 18, 2009

.:KEINDAHAN BERSAMAMU:.

barisan fasilitator..bdk2 laki2 kami imprt dr ipsm(institut perguruan sultan mizan sbb mjoriti dowg da join)


klo mkn dowg mmg semangkit..tym keje..kne sruh sket..sigh~

ni antara peserta yg ngh wat aktviti..teka dowg ngh watpe..best oo slot ni..mencabar!


kak hajar ..owg bz dia sempat plak nk snyum2..~~


curi ms nk mkn..spela sabotaj gmbo aku neyh..haihss..xmatured sunngoh..


mlm terakhir kami..~~yeayyyy...


lastly..sesi mntak maaf..end..~


arghhhh..aku yg bz..xsmpat nk wat special promotion neyh..kih2...ni khas wat bdk2 ipta seluruh malaysia yek..


6 & 7 mac ari tu U aku ader wat program..nme program ni keindahan bersamamu..in short..KBM..aku pnah join program ni dlu..dia ala2 program motivasi la gak..tp aku n mem2 aku pgl ni program Kem bengakak mata=KBM..sbb progrm ni akn wat kowg nanges..xkirela laki2 ke pmpuan..sgt2 mnyentuh hati...program ni cm program bru gak la..dia dari jhor sbnarnye..tp misi skang nk wat sluruh negara..huhhhh~~akhirnye dia smpai ke klntan..oleh sbb aku da join progrm ni sblm ni,so kali ni aku decide nk jd fasi plak..aku nk tau ape yg berlaku d sebalik tabir..dlu aku jd pserta cm tertanye gak..pe la yg dowg wat smpai ati yg keras leyh jd lembut wooo....cam mantap jek bunyik progrm ni kn..


actually..program ni dia nk wat tuk sluruh ipta yg berminat nk wat..so stkat ni uitm ngn usm kelantan jek yg da request wat bnda ni..klo kowg antre org2 kuat kat ipta leyh la anjurkn progrm ni tuk persatuan u kowg..jgn riso..aku jamin hsilnye mmg mntap giler..tp progrm ni nk pserta around 60-70..reason..lg sket..lg berkesan..honestly..program ni x 'menghampakan' aaaa...dia punye moderator mmg thap terer giler cipan wat org nges..nges bkn sbb buang ae mate..tp nges ksedaran aa...

briefly, progrm ni mmg simple..xamik ms pnjg pown..dlm 1hr stengah jek n preparation also very simple..mostly pserta akn duk ats tikar jek..xde nye nk berkerusi bagai..n plg istimewe progrm ni sume aktiviti..no ceramah..(2 yg aku ske tu..klo x tdo jela aku..)..n 1 more thing..klo kt luar,means..buat bkn dlm u byaran 1++..tp dlm u diskaun maa..bya 15 jek..see..perbezaan yg ketara..summary..SGT RUGI KLO XJOIN..last..bak kate ayt ustaz izi hot fm..fikir2kan dan slmat beramal..weee..~


so..ni skang..aku mnyeru..(aicehhh..ayt skema tuh..!!)..pde bdk2 ipta yg nak wat o nk rase program ni..leyh contact aku yek..aku ni jd agent xrasmi jek..kowg jgn riso pasal auku..ni NGO punye..so..msuk u pown tarak hal la..xde masalah punye...okies..~~caloo...upss..lupe..sesuai tok semua peringkat umo..mude tua n pelbagai..~~aku xmsukkn gmbo pserta sbb nnti kntoi ape yg dowg buat..so..dpat bg kowg tgok gmba aku jela..wahahahaha..nk tau ape dia program ni..,meh sni meh..bgtau kek den..nnti den tlg ekau..=)

0 comments:

Post a Comment