Sunday, February 22, 2009

::ONE MONTH LEFT..::

pbl 15..smart seyh...~
adeyhh..sume nk mnumpang populariti aku,,

3 0rg jejake jek..praveen,adam n kian hong..


hurmm...lg sebulan lg aku n mem2 aku nk exam pro..exm pro ni mcm exm final gak la..yg mnentukan kitorg dpat nek 4th year taun dpan ke x..klo failed..thats mean kitorg kene repeat blik 3rd year..repeat taun bukan repeat paper..adeyh..~~parah sungguh...dlu ms 1st year kitorg dlm keadaan mencemaskn gak..ms 1st year pon..kne lulus tuk nk msuk 2nd year..klo kantoi...alamatnye jd bdk 1st year lg la...mmg sush tul sistem ni..tp nk wat cmne..klo aku dekan leyh gak aku tukar..ni nk bnding aku ngn dekan..hubungan saudara pon jao..lg bau2 bcang..hampessss...~~


so..kt ats ni gmbo group aku..pbl 15..ms ni kitorg baru abes clinical teaching kat wad..blik tu singgah taman APEX USM..(bajet giler nme tman ni..apex sgtla kunun...!!)..amek gmbo..ha3..wat kenangan ms depan..taun dpan bdk2 dental da pergi mninggalkn kowg..medic jek..!!(ayt adam..!!)sonok woo blaja medic tp perit gak a tuk bdk dental..cm xfair cos 3 taun ptame ni nk lulus kne ikut result medic..klo gitu bek kitorg amik medic kn..wuteva..tp sbnarnye dekan aku nk usm ni lhirkan byk oral-maxillo facial..nk kitorg master anatomy dlu..tp..stu bdn kene blaja..wahahaha..logik sungguh..tp kn..bile aku da blaja medic ni..ok je pon..byk bnda yg org x tau kiter tau..~~interesting..tp klo korg nk plih suami nnti jgn plih dokto..mmg kaye..tp maybe korg akn dpt kurang kseh syg..hak3..


sbenarnya aku sdey nk tgalkn group ni..best giler..tuk adam..walaupun ko slalu ckp kitorg "dental jek"..aku tau ko men2 je tu..kitorg xkcik ati pon..hahahaha..korg pon "medic jek"..wahahahaha...tuk alia..truskn semangat ko..taun dpan msuk clinical yer jgn ko sebat org ngn soaln kncang ko tu,pnas wooo soalan ko..grun nk jwb..buat yee meii..until now,i can't spell ur name correctly..why huh??hak3..4 peilu..stay cute..idop org jhor!!..4 kian hong..dun be shy my dear..u ade byk info but afraid to speak up..hmm...tuk su..aku xsabo nk tgok gg ko cntik..he2..n thanx 4 ballism action..aku ingt smpai skang..aini..truskn mmbace..adam kn slalu mngharap kt aini..huhu..rafaa'..thanx jd ketua yg sporting n slalu rela jd bhan kacau kami..yeahh..praveen..kamu tu tinggi..ke mane2 org tgok..so..lpas ni smartkn lg dri anda..muahahahahaha..kak siti..our sifu..keep it up..xsabo nk tgu bby..jd makcik pbl 15..upsss...4 pit cui..aha..thanx for clinical presentation..we got the highest mark..thanx so much..tok zali..lpas nek 4th yer jge kesihatan..4th year kne kuat tuh..lastly..tuk ying yin n zack..kiter bdak dental..jom2..lpaskn dri dr belenggu medic..wakakakaka..xbermaksud pon..kih3..


emmm..sdeyla plak..tp yg pnting kat sni..aku mewakili bdk2 dental yg sempoi..(aku,ying yin and z) nk ucapkan time kasih byk2 kt korg sbb x mendiskriminasikn kitorg..huhu..thanx a lot..and congarate tuk semua sbb kajian kiter dpt no 3..berbaloi gak usaha kite..redah ujn panas..muke itam mcm buntot kuali and lastly..it's worth..congrate..aku syg korg..aku syg group pbl 15..aja2..fighting for selanjar..!!

2 comments:

sunshine

haha.ya la.suka je pbl ni.takut juga bila naik 4th year,tak tau sama kumpulan dgn siapa.mana tau nanti jumpa adam lagi pula..usaha sama sekali la!harapkan kita semua org lulus pro ye!!^^

ayai

h0ho..
pbl 15 mesti sume lulus..
strive to be an excellent..!!
adam??u patut eliminate dia..
nnti dia jd parasite merbahaye..
wahahahaha..~~

Post a Comment