Monday, February 9, 2009

::PECAH PEROT::

uikk..da lame aku xupdate aku nye blog ni..bz aa..kih3..
aku nk tdo ni tp nk share benda besh..wahahahaha..
smlm aku ngan mem2 study group aku wat stmbot..wahahahaha..giler2..nk exm tp gye cm xnk exm jek..
ptg tu ader stadi group tp aku present sume wat mke blur..waaa..gram btol aku..skit tkak kowg tau x..kah3..
own awl2 da tunjuk mke stupor..alahaiii...cergas2,,~~mkn x neyh???mlut dia plak sbut..tesco..tesco..tesco..last2 aku stop..n ckp.."jom la p tesco"..mengejutkn..respon dowg..jommm!!!!pantas n tuntas..berdesup sume ilang..waaaa..korg kejam..!!!
nk xnk aku pown join.mmg nk kuar pown..otak tepu stadi..
plg klako..aini a..bw handbag besa gabak..tp yg klako giler..purse dia g tinggal kt blik..blik dia yg nk shopping kot..kih3..da tgh jln bru pasan.nk psg blik jln da jem..nk xnk g jela..plg lawak lg aini ckp nk cucuk bank..alahai cik akk..purse pon xbw..nk cucuk pe nye..~~
pe lg..aku ngn mem2 len seap pcah prot ktawe..hepi2..~~
sampai tesco aku n z g cri bhn wat stmbot..amik sume bhn,prencah n sbgainye..chow blik..wtpe lme2..prot lapa giler..
smpai2 da maghrib..solat dlu pastu suma berdedai g blik z..
pung pang2..masakla kami...
alangkah sengalnye..kitorg beli terbyk plak..
aini n own awl2 da cbut..prut kembung a tu..aku,z,paan still tercongok layan muvi..prut da pcah da tu..xlarat lg..tp byk lg dging,ayam,fishball pape ball lg yg tinggal..aku da tergolek abes da...
aaaaaa...z..rugi x abeskn...~`~
ngn sush pyah aku bgn..msak sume..3 trip woooo..aku cmpak2 je dlm piuk tu..pastu bg kat stu floor..tp ade yg xdpt gak aa...soweeee...yg pntg mknn tu abes..
abes je bg..aku blik bilik..solat..kebabom..tdo..aku da pnat..hahahaha..
ksimpulan yg dpt d buat...mlm smlm aku tdo ngn prut buncet..wakakakaka..~~

0 comments:

Post a Comment