Saturday, January 17, 2009

::STUPOROUS::

aa..ari ni aku jd cm ape jek..tdo kul 5 pg pastu bdk2 ni kejut kul 7 suh maen volleyball..aihhh..kowg ni da buang tebiat ape pg2 buta da nk trun..aiyakkk..~~pasrah..~~

seperti yg dijangkakn bdk2 ni xpulang bola kt kompleks sukan..hahahaha..xpe2..bukan kad matrik aku yg kene thn pown..wahahahaha..jgn mrh ye cik aini..tp cm sengal gak..kununla kejut kol 7 tp aku ttp meneruskan pelayaran bahtera aku ats ktil up smpai kul 8..ala..lwat sejam je pon..xkn nk berkire kot zack..lalala..~yg penting aku trun suda...mau mrh2..cpat tua la z..kih3..

alahai...napelah aku cm xde mood nk wat pape ni..nk tulis cite pown da mls da ni..aiyoooooo....
ayai..ape kene..~~di singkatkan citer..abes volleyball pg td..blik bilik tdo,bgn mkn,bc buku sket,layan muvi..last ptg trun men volleyball lg..korg melampau tau..seb bek bilik kcik..klo blik bsar cm court tu mau tak nye korg ajk men dlm bilik..kuang2..~~

haa..aku mengharap mood aku dtg kembali...aku yg stupor skrang..~~

0 comments:

Post a Comment