Wednesday, January 14, 2009

::PG YG HUJAN::

hiyakkk..aku bgn pg ni ngan azam baru..konon nk study byk sket sbb esok aku ader exm dental..

huh..aku telan ae liur..aikk..kelatnye tekak..sah nk selsema la ni..mlm td nanges banyak sgt kot..
ntahla..mlm td aku rs cm sdey sgt..aku pon xtau nape..aku stress ke??x jugak..aku rndu rumah ke??pdahal aku da biase xblik uma..hmmm..ntahla..aku pon xtau..biala..ae mate tu kn pngubat segala duka..~~

aku bgon tp still tercongok kt tepi katil tu..aku tgok kt tingkap..uiii..lebatnye ujan..gelombang hujan ketiga melanda kelantan..haihhh..xpela..hujan tu kn rahmat Allah..syukur..hehehe..
emm..da kul bpe ni??aku cm mls2 jek..tgok jam..ishh da kul 8..klas aku 8.30..bju xgosok..xpela..aku pkai jeans jek..berehh..~~~pemalas tul ank dara ni..hahahaha...~~inilah khidupan..xsape dpt nafikn..kih2..

abes lec..aku trus g lab..aihhh..bdn ni cm xshat sgt ni..xpe2..aku nk abeskn sket lab ni pastu blik la..ari ni aku blaja pasal bakteria..actually ni subjEk medical..tp oleh kerana aku kene blaja medic tuk 1st 3 yer ptame ni..so..aku pon x terkecuali blaja bnda2 ni..hehehe..even xde kaitan ngn dentistry pon..aku cm xksah..ilmu..kih3..sonok gak..sebesar bdn manusia ni,ingtkn kuat..tp upenye bakteria skecik umat ni lg kuat..msuk dlm bdn..kite plak yg skit..kagumnye aku ngn ciptaan Allah..~~

da abes suma..aku kuar..emmm..ujan lg..aku toleh kanan kiri..member2 aku menonong jek..oiii..korg tinggalkan aku..hahahaha..aku pon lari2..meredah ujan berbumbungkan payung avon mak aku..kih3..inilah kisah di pg hari..dan selepas ni aku akn ader study group tok exm dental esok..bersama mem2 aku yg lain..zack,own n aini..group aku namenye ninja..
hahaha..aku syg group ni..tnpa group ni sapelah aku sbgai student yg berjaye..~~korg..aku syg korg..!!ok..smbung nnti..

0 comments:

Post a Comment