Friday, January 16, 2009

::EXAM & DEMAM ::

Adeyhhhh..~~
da kul 1pg da..lme giler aku tertido..lpas maghrib td aku teros tumbang..adoiiii..demam~~xlarat giler aku nk bgun..huhuhu...nsib baek dmam aku dtg blik lpas aku exm pg td..klo x..alamatnye abesla paper tu aku goreng sbb xde mood nk jwb..!!
ckp pasal exam..syukur yg teramat..ape yg study group aku bncang..sume masuk dlm exam..aiyooo..syuko giler..tym submit paper,aku tgok bdak2 ninja sume senyum meleret..wuteva..yg penting part yg aku bntang byk masuk..kowg kene blnje aku mkn chimchum after jpa masuk weyh..hahahaha...~~mmg xleyh handle kegembiraan bdk2 ninja..kuar mke ala2 seri pengantin..lg2 zack da dwarf tu,xabes2 gelak beso..hepi sgt a tu..sape xepi beb..berbaloi..!!!kih..kih..
abes exm kitorg trus g klas medic..smpai2 lecture hall bdk2 medic da tnye2 exm cmne..dowg punye kerisauan mengalahkan bdk2 dental plak..kowg nape weyh???hahahaha..agk2 klo sush kowg nk tlg jwb ke..muehhmuehh...ape yg aku nk ckp kt sni..maceh byk2 kt bdk2 medic..slalu support bdk2 dental tym kitorg ade exam..kowg mmg cool a weyh..tp maceh jela aku leyh bg..nk laen..sowee la..jpa xmsuk lg..kah2..bankrup seyh aku skang neyh..~~
1st lec..pale aku da cm bengong..xleyh nk absorp lansung da..cm tepu..tu blum campo ngntok lg tu..adeyhhh~~lpas Dr ckp abes jek,aku terus bammm...ltak pale aku ats meja..xsdar aku tertdo..xpe,sementara nk tgu 2nd lec baek aku tdo!!last2 aku sda mem aku kjut..ajak aku blik..laaa..aku ingat aku jek rs mls nk tgu lec lpas ni..upenye dowg pon sme..ape lg..aku kmas brg trus cabut...nk g mengundi plak..aaaa...tension..ikut ati mls nk mngundi ni..tp klo x mgundi dpt surat cinta dr dekan plak..nk xnk..g jela mengundi...!!ala..pangkah jek pown..tu pun mls ke cik ayai oiiii..!!keh3..
lpas mengundi aku trus lpak blik z..layan muvi..tp xsmpat abes aku da blah dlu..hahahaha..pape jek aku neyh..ingt nk tgok smpai abes tp ptg ni ade inventory plak..tp mlgnye..tym g lab ptg tu..cancel plak..staff tu amik mc..warggghhh..pnat aku jln..da la bdn aku pnas thap gnung berapi..dengan mcm2 perasaan timbul aku blik bilik terus..bommm..pe lg..pengsan trus ats ktil..aku celik2 mate da asar da..aduiii..mlmpaunye aku tdo..seb bek Allah bg aku cuti hr ni..hahahahaha...aku cpai nset..msg dr own.."valleyball ari ni kul 5.30"..aaaa..kwn2 aku xlarat..last2 aku tertdo lg..huhuhu...
aku rs cm lme jek ttdo balik..bkak mate..aikk..lum kul 5lbey pon..aku capai nset bls msg own..ckap aku xdpat trun..hmm..mlangnye..aku tertdo lg lpas tu..haissshhh..rendah btul immune bdn aku ari ni..rendah thap melampau..kah2..rehatla bdn..~~tym ni la nk rhat byk sikit..da shat nnti mcm2 lg kne wat..saba ye ayai..
last2 aku bgun da nk maghrib..eii..da2..byk sgt aku tdo..aku tgok tingkap da gelap..adeyhh..byk ms aku kt tdo jek..rugi bebeno rsenye..biaselah tu..menyesal akn dtg kemudian..kih3..awl2 xnk pk..aku capai towel..mndi..bru segar sket bdn aku..tp perut plak xsgar..bergendang sakan..aku trus g blik tv..tgok ape yg ade..ade ns lemak jek..hmm..ns lmak pon ns lmak la..aku byar trus cabut g bilik..mknnnnnnnnnnnn...lapooooo...kui2..n lpas maghrib tu aku tumbang lg..tdo la..pe lg..bdn aku still panas n bru skrangla aku terbangun..sian team ninja aku..sepatutnye aku kene bentang blok cns mlm ni..tp aku beno2 xlarat..sori ye kwn2..kite wat esok k..=)hehehe..dan kni..aku dpan laptop..seapkn keje aku sket..merepek2 sket..tgok2 ape2 yg patut..kui2..xsaba nk esok..=)

0 comments:

Post a Comment