Wednesday, March 10, 2010

....tensi0n thap melampau...


aku sdang tension..tension..tension x infiniti..= infiniti tension.

selama ni aku xpnah plak rse tension smpai nk pengsan,tp skang aku berbangge dgn membuktikn bnda tu b0leh terjadi,,,iskh2...aku x berb0hong kali ni..

tetibe hidup mcm r0b0t..nk kate aku nerd 24jam stadi..x gak..nk kate aku xkuar tuk epi2kn dri..p0wn x gak..aku anggap idop skang mcm katak wat kilang dlm tempurung..tau psl kilang dia jek..lua mmg xtau..(aku upgrade peribahasa sket)...~~sigh...

evn blum jd prof skang..aku mcm nk giler da..kje dtag bertambun2..mengape ade org yg x berperikemanusiaan..menganggap kami2 sbagai robot..keje xbertangguh p0wn,xkn settle...

nk sdapkn ati..aku xckup kekuatan kot..bdak2 len ok jek..tp bile dduk bersemuka..bdak2 yg gah dlu p0wn tertunduk sdey weyh..syu ngn kehidupan smpai tiap2 mgu nk blik uma lpas tension..ape tugas dean ni weyh!!setakat tukar karpet pejabat beribu2..student jd mcm tengkorak..begitu sengal bukan??

tension aku pling melampau mse aku diri kat klinik discuss ngn dokt0r..siyes bdan melayang..kepenatan teramat tuh nmenye...!!seb bek aku xpengsan mse tuh..

ketensenan sterusnye...tiap2 hari msuk klinik rse loya..pening kpale..klo bley xnk pgil patient p0wn..duk tdo dlm klinik..wth!!

tido yg x nyenyak..pling tension p0wn..tdo xbgun2 melebihi 12 jam..itulah yg berlaku..sgat merepek...

cmne nk buat..harap2nye..ALLAH bg aku kekuatan meneruskn kehidupan aku..khidupan taun 4 adelah pling **** setakat ini..huh...!@!@

1 comments:

cik kura-kura

ayai..go go chaiyok...jgn mengalah beb...aq tau ko leh wat...
tp psl dean ko..korg kene berlakon jatuh pengsan kot slh sorang n then br dean tue tau ape keje dia sbnr nye..huhuhu...

Post a Comment