Friday, March 19, 2010

...searching f0r me??...

saya suke mnum air..tiap2 hari saya mnum air...(k0wg buat nada yg dlm iklan tuh..)
aku ni nk kate ske,xla gak..tp kdang2 ade la gak mgirim air tym umate aku kua g mkn..
pekene nes mlm2,mate jd sgar..leyh layan men game..kah3...

tp..tym aku kem air kt d0wg..msti ade mamat ni ik0t..
nme glemer.."iki cik timah"..seorg jejaka suci..(umate aku ckp)
dia ni pelik aku slalu kem ae jek..apsal xkem mknan..
sbbnye aku da mkn ptag la dol..=)

make..kununnye dia nk tg0kla muke aku yg cun neyh(adekah??sila v0te)
dia tlah mg'add' aku dgn jayenye d fb..~~
aku plak ngn banggenye mg'approve' iki cik timah ni dgn prasaan hepi bhwe ingtkn member aku..
upenye...si mamat suci itu..

kpd mamat suci..slamat berkenalan..hahahaha..
u found me dude..canot hide anymore..ngeh2...
lpas ni leyh la aku salu kem ae tnpa sgan dan silu..
'nk kopi secawan!!'


2 comments:

ikki

kak ayai!!!!!eerghh....awt guna mamat suci??eeewww!!!geli iki....huhuhuhu....guna la mamat mat saleh ka hahahaha....

ayai

xleyh la iki..
name tu seswai da ngn iki..
nk tuka ke??
'iki potato chips'..
crunchy~~

Post a Comment