Monday, May 10, 2010

...believe it or n0t??believe it yeah~~...

mate aku terbuntang2 bce blog 0wg..si dia da abes blaja!!arghh..sdikit jeles d situ..aku bgaimane??
aku msih d cni..chewahh~~

0rg da lompat2 abes final..aku bru je nk ckap da abes final..s0alan..hmmm...cm taik kude p0wn ade..
but..luckily..i deserved to pass!!yeahhh!!

cm xpcaye aku bjaye mel0l0skan dri nek final yer dgn jwapan p0wn cm taik..mse tgok 'LULUS'..oh my di0r..salah key in data ke???hahahaha..~~syukur der...

n0w..ngah keja requirement jek..h0pe xkne extend 6 buln sbb xdapat habeskn requirement..

haaa..~~actually aku cm bgun dr mimpi..siyes xcye boley lulus,,alhamdulillah...

pernahkah keajaiban ini berlaku kpd anda??yaa..ia bru berlaku kpdaku..klo result ckup2 mkn aku cm xksah..but..ahhhh..unbelievable...ade ke jwapan hntam boley btul??hm...kuasa Tuhan..aku hnye berserah..mungkin brkat d0a mak n ayh..syukur!!thanx God!

0 comments:

Post a Comment