Thursday, April 1, 2010

...rindu masa itu...

td aku ngh bz wat slide tuk presentation..scan tu scan ni..tibe2 aku terpndang album aku..selak punye selak..eeh..teringt zaman skola..scan skali la..~~hahaha..

ni gmba mse aku form3..agak tembam d situ..ngeh2..ni besfwen chinese aku..(tp siyes..aku xingt da nme dia sape)..kit0rg slalu tukar shif tym tid0..kl0 aku td0,dia kne bjge..klo dia td0..aku p0wn tdo..kah3..kje gile..pdahal duk dpan ppan itam...apela nk jd~~rindunye pd waktu tuh...


ni plak mse aku f0rm5 kt mrsm serting..(gmba yg agk c0m0t)..bersame teacher..klas yg sgt sempoi..ske giler..aku tg0k kt blkang gmba tu ade tulis *5al-haizam,kenangan lalu membuatkn aku begitu rindu..di situ tercalit jatuh bangunnye seorg insan bname ayai...thanx fwens..you are the best am0ng the best..im here n0w bcz of your supp0rt..*..ayt yg agk mgharukan..mesti ckgu BM aku akn berbangge kl0 membcenye..huhu~~


ni plak gmbar ala2 grad mrsm aa...mse ni aku tersenyum puas sbb aku gram ngn pengetua.."adeke patut dia xbg aku g hoki peringkat daerah sbb alsan aku xdpt anugerah pngetua mse 1st sem tuh..(dlu gn sem ke??lupe arr..)..tp kranenye jugakla aku dpt anugerah pengetua mse grad ni..ahahahaha...time ksih tuan hj.bahari~~

bile tgok2 blik..aku mmg sgt2 rndu zman sk0la..stkat homew0rk yg xseberapa tuh..alahai..xtensi0n lansung nk d bndingkn ngn zman skang..keje mlambak weyh~~presentation bertambun2!!gosh...aku rindu msa itu..~

0 comments:

Post a Comment