Tuesday, January 12, 2010

...j0m kep0h jap!!...

hahaha..saje nk mengep0hkan dri psal AJL smlam..
1stly sdikit berbangge sbb abg aku mng..
ngan latar s0re india itu..amat menggamatkan bukan..??
mule2 mcm nk tgelak gak..tp msuk w0o s0re dia..bgitu menghangetkn..LOL...

n sdikit xpuas hati black dpat vokal terbaek..
aku rse aizat lg layak..
black thap mjerit kua ank tekak..
katak jrie bwah tmpurung lg sdap agknye..
xde seni..
*aku yg mngomen bg pihak adlin aman ramli*

si faizal tahir plak..
aku sbnarnye gram dia xmnag2..
aku rse dia mmg thap super p0wer dr dlu smpai skang tp xmnag2 jd juare..
bingit neyh..~~
mugkin ct bg dia mark rndah sket..
biaselah..pesaing thebat tuh..
cmne p0wn..faizal thir still mant0p...

yuna..cool seyh gye dia nek pntas..
epi giler...
aku ske..skenye saye..!!

hmm..da kowt..
yg len xbesh tok d komen..
yg pnting..aizat is da best..
caya aaa...

0 comments:

Post a Comment