Sunday, December 13, 2009

...eNtry eMo...

PENAH TERASE CEMBURU TGOK ORG HEBAT??

PENAH X TERASE NAK JD HEBAT??

agak2 ape jwpan k0wg..kompom nk jadi hebat kn..
pnah x terpikir apsal ade sstengah org2 yg hebat2 ni sumbong nk mamp0s..
but sumtimes x hbat p0wn nk berlagak sumbong..(ni pling bajet bag0s)

aku nk citer ni p0wn based on pemerhatian aku..
d0ktor2 gg ni bkn je cbut,tampal,wat gg palsu..but sbenarnye org2 eksiden..muke xnmpak cm muke dah..doktor gg gak yg incharged tuh..cume bhgiannye..ORAL-MAXILLO FACIAL...

aku xtau la..nape aku kgum sgt ngn d0ktor pakar kat usm ni..(OMF)..dowg hebat..tp humble giler..sgt2 humble..aku sgt2 respect berbanding doktor yg mmg pakar but bdang xla sberape..tp manggak,thap cipan a..berlagak sumbong.aku bkn nk mngutuk doktor2 ni..but realitinye..ajar ank2 murid etika..tp doktor sndri xde etika..n aku sure bkn graduated dr malaysia..x pown bkn doktor2 usm..kompom bebudak UM..apsal plak aku anti ngn UM ek??

sbut UM..aku mmg berbulu sunggoh..aku bkn nk hina d0wg..tp d0wg mmg patut d hina..apsal nk berlagak sgt a..bertegas nk ckap sistem skol aku salah la..apsal..kowg jeles ke kitorg blaja medic lebey..more to clinical based..ape msalh d0wg ek??d0wg xsenang dduk ke kitorg blaja medic lbey..exaggerate giler..padahal kitorg yg berhempas pulas..yg kowg nk ktuk2 sistem skol aku apsal..sistem skol aku..skol aku a..skol kowg..skol kowg a..apsal plak nk ktuk2..amat melampau tu namenye..

cmtula hakikatnye biler jeles terjadi..ade jek salah yg d0wg nmpak..kbaikan saje nk sembunyikan..tu namenye org2 yg xdpat terima kenyataan..

kpd yg nk blagak tu..xpayahla..ko manusia biase..Tuhan jugak yg cipta kite..klo rse xhebat tp nk berlagak..xpayahla..wat d0se riak2...sekian...

2 comments:

Anonymous

ha sudah..makcik nie dah hangin dah nie..hahaha..saba2

ayai

skali skale berangin best gak cekwe..
ahahahahaha

Post a Comment