Tuesday, September 29, 2009

...apsal mahal sgt makcik??...


haishhh..aku sdikit bengang dgn kenaikn harga mknan setakat neyh..seb bek aku tak isytihar m0g0k n darurat stu kampus..hampeh tul...

ya..ya..di akui aku bkn pndudk kampus lg..tp bakal masuk menetap smula akhir bulan 10 ni..pers0alan skang.."apsal mkanan cafe nurani mahal nk mampos"..ape ni mkcik..pkcik..abg..kakak..haish...~~

saat2 gnting berkaitan mknan..owhhh..xleyh d b0at men2..aku xkshla sgt kn klo aku amik nsi sgunung..ikan berek0r2..ayam berkati2..ni......~~korg bayangkn..

nsi 1 snduk..lbey2 sket a...fishball smbal 3 ktul..fishball xsmbal 3 ktul..telur..agk2 hrge berape??

=hrge rm2.50-murahla sgt..

=hrge rm3.50-hmm..msih beruntung...

=hrge rm4.50-ni da lbey2 ni..hrge aym pown kalah...

=rm5.50..what..tengkorak berjambol!!!

tgok harge..xberbal0i!!hangin haku..on d spot tnye.."mkcik,apsal mahal sgt??"..

"dik..fishball sketul rm1"

dlm hati aku..aku amik 6..apsal xlbey rm6..nk kate matematik aku salah..aku pown xpastila kot..

aku rse..tu la skali aku amik fishball kt cafe ni..cekik darah..nk tamak sgt apsal..haish..ni la manusia....~~sigh*

0 comments:

Post a Comment